پلادیوم

شما در اینجا قراره کلی آموزش یاد بگیرید و با چیز های جدید آشنا بشید

پلادیوم

شما در اینجا قراره کلی آموزش یاد بگیرید و با چیز های جدید آشنا بشید

  • ۰
  • ۰

اینستاگرام ایکس Insta X نسخه ای جدیدی از اپلیکیشن محبوب اینستاگرام است که به شما امکان می دهد عکس ها، فیلم ها و استوری ها را با دوستان خود در اینستاگرام دانلود و به اشتراک بگذارید. اینستا ایکس همه ویژگی های مورد نیاز شما را دارد! Insta X بهترین برنامه کامل اینستاگرام است که امروز در پلادیوم قصد معرفی آن را داریم. این برنامه کاملا رایگان است و شما میتوانید از آن بدون پرداخت هیچ هزینه ای استفاده کنید.

این برنامه به طور کامل از برنامه رسمی و تمام ویژگی های آن تقلید می کند و یک جایگزین عالی برای کسانی که هنوز آن را نصب نکرده اند، می باشد. InstaX جایگزین مناسبی برای اینستاگرام است. این یک راه جدید برای اشتراک گذاری عکس ها، فیلم ها و داستان های زنده است. استفاده سریع، روان و فوق العاده آسان، InstaX به شما امکان می دهد از تمام ویژگی های اینستاگرام بدون هیچ محدودیتی لذت ببرید!
دانلود اینستا ایکس از سیلو به شما این امکان را می دهد تصاویری را که دوست دارید ذخیره کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. اینستا ایکس همچنین به شما امکان می‌دهد روی پست‌های اینفلوئنسرهای مورد علاقه خود نظر دهید، سایر کاربران را دنبال کنید و اعلان‌های برنامه را دریافت کنید.
 
همانطور که میدانید اینستاگرام یک برنامه رایگان برای سرویس شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدئو است که متعلق به فیس بوک است. اینستاگرام به شما امکان می دهد جلوه های دیجیتالی را روی عکس های خود اعمال کنید، به عکس های خود متن اضافه کنید، از فیلترها بر روی آنها استفاده کنید، افراد دیگر را در حین تماشای عکس های آنها دنبال کنید یا فیدهای تصاویر دیگران را مرور کنید. شما برای دانلود جدید ترین برنامه های اندروید میتوانید به سایت سیلو مراجعه کنید تا بروز ترین نسخه برنامه ها را رایگان دریافت و روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید.
  • ۰۱/۰۴/۱۲
  • mahdi sal

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی